[Erp5-poland] Kopiowania Data.fs i tajmeniczne znikanie [Was: Re: Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?]

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 27 Lis 2007, 11:30:21 CET

Witam,

On 2007-11-27, 11:24:15
Jacek Medrzycki <jacek w erp5.pl> wrote:

> Witaj w klubie :/
> Mamy sajt, który się tak zachowywał na jednej maszynie, a po
> skopiowaniu na drugą przestał. Żeby było śmieszniej, założony był
> właśnie na tej pierwszej. W każdym razie wygląda to na jakiś bug w
> samym zopie. Jeszcze można spróbować spakować Data.fs z control
> panela zopa. Może wtedy sobie to jakoś poukłada.

Też myślałem o packowaniu.

Co ciekawsze - mój site od 2 godzina działa bez zarzutu. Cuda. Dobrze
by było to jakoś wstępnie odseparować i posłać na erp5-dev jakiś
raport. Jak na razie poza stwierdzeniem "u mnie się dzieje magia" nic
więcej nie potrafię napisać w tym temacie, w związku z tym cicho siedzę.
(Obawiam się odpowiedzi, że mam napisać unit test to tego ;) )

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61