[Erp5-poland] safety

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 27 Lis 2007, 12:16:25 CET

Witam,

On 2007-11-24, 16:30:38
Tomasz Brzezina <tomasz w brzezina.pl> wrote:

> Jak właściwie backupować ERPa. Chodzi mi o codzienny backup danych,
> aby w razie "W" móc szybko i skutecznie odtworzyć system. Z tego co
> mówił Łukasz to wystarczy skopiować data.fs i daje to 100% danych -
> co prawda wymaga to później jakiegoś reindexowania etc. Ale nie jest
> to problem jeśli poniższe procedury są prawdziwe:
(...)

Jeśli chodzi o procedurę backupu "cold": zatrzymujemy zope, kopiujemy
Data.fs, dumpujemy bazę. Skrypt do odzyskiwania z ostatniego colda to
odwrotność - wrzucamy bazę SQL, przywracamy Data.fs.

Co do backupów na zimno - jednym z rozwiązań może być SyncML na osobną
instancję. Stworzyłby się jakby replication log.

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61