[Erp5-poland] Kopiowania Data.fs i tajmeniczne znikanie [Was: Re: Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?]

Jacek Medrzycki jacek w erp5.pl
Wto, 27 Lis 2007, 11:24:15 CET

Łukasz Nowak pisze:

> Znów mi się to przytrafia. Usuwania śmieci Data.fs.* nie pomaga.
> Niekonieczne jest skopiowanie Data.fs - wystarczy import/export z
> innego site modułów. Pojawia się na nich co chwila informacja o tym, że
> ERP5Type jest uszkodzony i moduł nie jest dostępny, by po paru klikach
> znów było wszystko w porządku, a po chwili znów znikają. Brak
> jakiegokolwiek śladu w logach.

Witaj w klubie :/
Mamy sajt, który się tak zachowywał na jednej maszynie, a po skopiowaniu
na drugą przestał. Żeby było śmieszniej, założony był właśnie na tej
pierwszej. W każdym razie wygląda to na jakiś bug w samym zopie.
Jeszcze można spróbować spakować Data.fs z control panela zopa. Może
wtedy sobie to jakoś poukłada.
J.