[Erp5-poland] mala ksiegowosc vs kadry i place

Tomasz Brzezina tomasz w brzezina.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 13:40:55 CEST

bartek pisze:
> Witam,
>
> W związku z uruchomionym projektem "Mała Księgowość" mam takie pytanie
> do praktyków: czy sama książka przychodów i rozchodów to jest coś co
> nadaje się do użytku w praktyce "małej działalności gospodarczej", czy
> też żeby to miało sens musi mieć też jakąś podstawową funkcjonalność
> typu "kadrowo-płacowego", a jeżeli tak to jaką?
>
> (przez kadry/płace rozumiem tutaj także rozliczanie umów zleceń, o
> dzieło i tym podobnych)
>
> Ja wiem że na tego typu pytanie można natychmiast odpowiedzieć "no,
> [...]
W zasadzie w KPiR jest tylko pole Wynagrodzenia, w które wpisuje się
wartość wynagrodzeń - więc można to prowadzić w innym programie, w
Excelu czy wręcz na kartce i wpisać tylko kwotę do odpowiednich rubryk

http://mfiles.ae.krakow.pl/pl/index.php/Ksi%C4%99ga_przychod%C3%B3w_i_rozchod%C3%B3w

--
Tomasz Brzezina