[Erp5-poland] mala ksiegowosc vs kadry i place

bartek bartek w erp5.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 13:22:21 CEST

Witam,

W związku z uruchomionym projektem "Mała Księgowość" mam takie pytanie
do praktyków: czy sama książka przychodów i rozchodów to jest coś co
nadaje się do użytku w praktyce "małej działalności gospodarczej", czy
też żeby to miało sens musi mieć też jakąś podstawową funkcjonalność
typu "kadrowo-płacowego", a jeżeli tak to jaką?

(przez kadry/płace rozumiem tutaj także rozliczanie umów zleceń, o
dzieło i tym podobnych)

Ja wiem że na tego typu pytanie można natychmiast odpowiedzieć "no,
fajnie by było, przydałoby się" :) Ale pytanie na dzień dzisiejszy
brzmi: czy to jest absolutny warunek przydatności takiej aplikacji do
spożycia, czy też można to zrobić później (kiedyś i tak będziemy musieli
się za to zabrać).

Bartek

--
"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."