[Erp5-poland] mala ksiegowosc vs kadry i place

Jarosław Stefanowicz j.stefanowicz w izos.pl
Czw, 10 Kwi 2008, 14:16:27 CEST

bartek pisze:
> Witam,
>
> W związku z uruchomionym projektem "Mała Księgowość" mam takie pytanie
> do praktyków: czy sama książka przychodów i rozchodów to jest coś co
> nadaje się do użytku w praktyce "małej działalności gospodarczej", czy
> też żeby to miało sens musi mieć też jakąś podstawową funkcjonalność
> typu "kadrowo-płacowego", a jeżeli tak to jaką?
>
> (przez kadry/płace rozumiem tutaj także rozliczanie umów zleceń, o
> dzieło i tym podobnych)
>
> Ja wiem że na tego typu pytanie można natychmiast odpowiedzieć "no,
> [...]
Jestem przekonany, że tematem kadry-płace można się zająć albo zupełnie
na serio albo lepiej w ogóle.
Biorąc pod uwagę ilość zagadnień, które trzeba brać pod uwagę przy
podejściu na serio i dodatkowo gwarancję nadążania za szybko
zmieniającym się otoczeniem prawnym lepiej zaplanować na najbliższy czas
komunikację z gotową zewnętrzną aplikacją.
Jestem przekonany, że rozsądnym nakładem pracy można znaleźć taką
aplikacje, która umożliwi dwukierunkową wymianę danych z ERP5 w trybie
on-line.

Jarek