[Erp5-poland] Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?

Jacek Medrzycki jacek w erp5.pl
Pią, 23 Lis 2007, 16:42:37 CET

Łukasz Nowak pisze:

> Co do warunków przenoszenia Data.fs wędruje w moim przypadku z
> "koszernego" MDK2006.0/i386 do debian/etch i386. Pomiędzy nimi są dość
> poważne różnice - m.in. w wersjach gcc, glibc czy bibliotekach
> pythonowych (zmienia się minorowa wersja python2.4).

A, to co innego. Ja kopałem między Mandrivami 2007 - co prawda dwie 64
bitowe, a jedna (mój lapek) 32, ale reszta instalacji taka sama, z
wersją pythona włącznie.
Czyli data.fs nie byłby taki do końca przenośny?
J,