[Erp5-poland] Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pią, 23 Lis 2007, 16:39:42 CET

Witam,

On 2007-11-23, 16:36:08
Jacek Medrzycki <jacek w erp5.pl> wrote:

(...)
> Też tak mielismy. Nie wiem, czy jest to wina kopiowania data.fs,
bo
> operację tę przeprowadzałem dosyć często i ten efekt rzadko
> występował.
>
> Zauważyłem, że pomaga wywalenie wszystkich plików poza data.fs (czyli
> indexu, temp itp) i wystartowanie sajta.

O! Nie wpadłbym na to. W przyszłym tygodniu powtórzę buga, a jeśli
Twoja rada pomoże, wtedy dam na troubleshooting wiki.

Co do warunków przenoszenia Data.fs wędruje w moim przypadku z
"koszernego" MDK2006.0/i386 do debian/etch i386. Pomiędzy nimi są dość
poważne różnice - m.in. w wersjach gcc, glibc czy bibliotekach
pythonowych (zmienia się minorowa wersja python2.4).

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61