[Erp5-poland] Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?

Jacek Medrzycki jacek w erp5.pl
Pią, 23 Lis 2007, 16:36:08 CET

Łukasz Nowak pisze:
> Po wejściu na dowolny moduł (np. accounting_module, etc). Niekedy site
> działał cały dzień poprawnie. Czasem po restarcie zope była możliwość
> pracy przez 5-10 kliknięć i znów podobny.
>
> Na tym samym kodzie stworzony czysty Data.fs sprawuje się bez zarzutu.

Też tak mielismy. Nie wiem, czy jest to wina kopiowania data.fs, bo
operację tę przeprowadzałem dosyć często i ten efekt rzadko występował.

Zauważyłem, że pomaga wywalenie wszystkich plików poza data.fs (czyli
indexu, temp itp) i wystartowanie sajta.

J.