[Erp5-poland] Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pią, 23 Lis 2007, 15:48:14 CET

Cześć,
On 2007-11-23, 11:07:48
Jacek Medrzycki <jacek w erp5.pl> wrote:

> Pojedyńcze obiekty przenosiłem w ten sposób i działało. Nie wiem, jak
> z historią (moje były draft).
> J.

Ponieważ kopiowanie Data.fs do innego systemu skończyło się załączonym
traceback przeniosłem moduły za pomocą import/export zexp. Z tego co
widzę, to historia pozostała, nawet simulation_tool przeżył tą operację
- jest nadzieja.

Co do załączonego tracebacka - czasem pojawiał się komunikat:

This object is broken because the ERP5Type product that
created it is no longer installed or is installed incorrectly.
Please contact the product maintainer for assistance.

Note that the data associated with this product has not
been lost, and will be accessible again if the product is
reinstalled.

Po wejściu na dowolny moduł (np. accounting_module, etc). Niekedy site
działał cały dzień poprawnie. Czasem po restarcie zope była możliwość
pracy przez 5-10 kliknięć i znów podobny.

Na tym samym kodzie stworzony czysty Data.fs sprawuje się bez zarzutu.

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61