[Erp5-poland] kilka pytan (2,3)

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Czw, 28 Lut 2008, 16:56:25 CET

Witaj,

On 2008-02-28, 16:39:21
"Sebastian Bijak" <sebastian.bijak w gmail.com> wrote:

(...)
> 2. Pobieranie pliku, potrzebuje pobrać plik ze strony banku z
tabelami
> walutowymi i tu pojawia się taki problem, że nie mogę skorzystać z
> metody HTTPConnection pythona. Wywołanie skryptu wywołuje rządanie
> autoryzacji a w przypadku jej braku:
> *
> Error Type: Unauthorized *
> *Error Value: You are not allowed to access 'HTTPConnection' in this
> context *

Wrzuć pobieraka do Extensions, wykorzystaj potem External Method w ZMI.
Może metoda jest nielubiana przez Zope w jego "restricted environment"?

> 3. Item i sortowanie po dacie. Do obiektów Item dodałem pole
> start_date w portal type'ie dodałem property sheet Task. Zrobiłem też
> odpowiednie metody w portal catalog. Po podglądnieciu tabeli w mysql
> odpowiednie dane są przechowywane, znaczy sie uid i data, a jednak w
> listboxie nie mogę posortować po tej dacie obiektów ani odflitrować
> ich.

Wpisałeś w column list start_date? Spróbuj:
  * movement.start_date
  * delivery.start_date

> Ma ktoś może jakieś sugestie albo źródła po które można by sięgnąć?

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61