[Erp5-poland] kilka pytan - (1)

bartek bartek w erp5.pl
Czw, 28 Lut 2008, 16:51:09 CET

Sebastian Bijak wrote:
> Witam
> Kolejne problemy i kolejne pytania.
>
> 1. Page template i polskie znaki? Aktualnie generuje raporty do
> przeglądarki i natknąłem sie właśnie na taki problem przy próbie
> wyświetlenia raportu dostaje komunikat:
>
> *Error Type: UnicodeDecodeError *
> *Error Value: 'ascii' codec can't decode byte 0xc3 in position 16:
> ordinal not in range(128)
> *
> pozycja, w tym przypadku 16-ta w jednym z obiektów wskazuje na polski znak.

Tak się nie da - ten sam problem występuje przy próbie zbudowania BTki
zawierającej taki template. Musisz w ZPT pisać w lengłydżu i tłumaczyć
przez Localizer. Konkretnie to tak:

(albo tal:block jeśli nie chcesz żadnego taga HTMLowego)

i potem przez Localizer tłumaczysz to na coś co może już może mieć
polskie znaki.

"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."
Karl Fogel, "Producing Open Source Software"