[Erp5-poland] Repozytorium eksperymentalne - kilka pytań

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pon, 17 Gru 2007, 14:54:35 CET

Witam,

On 2007-12-17, 14:44:52
bartek <bartek w erp5.pl> wrote:

> Takie jakie stworzymy - drafcik jest tutaj:
>
> http://www.erp5.org/ExperimentalRepository

Great :)

> Tzn?

Np. chcę zrobić swoje własne mega functionality, ale od razu je
upubliczniać. Czy dostanę namespace experimental/shufla, gdzie sam się
będę bawić, potem ewentualne merge'owanie?

> Nie wiem, prawdę mówiąc nie widzę potrzeby.

A np. zrobię BTkę erp5_simulation_experimental, która będzie rysować
grafy symulacji i będzie zawierać UI do nich. W sumie miło by było
podczas pokazywania site czy instalacji u kogoś po prostu ją ściągnąć i
zainstalować - najlepiej właśnie korzystając z repo BTkowego.

> Będzie. Jerome się tym zajmie. Ale nie do końca wiadomo kiedy.

OK. No w sumie to experimental :)

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61