[Erp5-poland] Repozytorium eksperymentalne - kilka pytań

bartek bartek w erp5.pl
Pon, 17 Gru 2007, 14:44:52 CET

Łukasz Nowak wrote:
> Witam,
>
> Powstało repozytorium eksperymentalne[1].
>
> Jakie będą zasady ogólne pracy w tym repozytorium?

Takie jakie stworzymy - drafcik jest tutaj:

http://www.erp5.org/ExperimentalRepository

> Czy zainteresowane osoby dostaną swój własny playground?

Tzn?

> Czy będzie tworzone repozytorium z plikami .bt5?

Nie wiem, prawdę mówiąc nie widzę potrzeby.

> Czy będzie jakiś system automagicznych testów dla experimental?

Będzie. Jerome się tym zajmie. Ale nie do końca wiadomo kiedy.

B.

--
"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."