[Erp5-poland] zagadnienia fundamentalne

Tomasz Brzezina tomasz w brzezina.pl
Sob, 24 Lis 2007, 18:16:51 CET

bartek pisze:

> Jeśli mają jeden NIP, to jest ta sama organizacja, i transakcje
> zawierasz z nią, tylko dostawa jest z innej lokalizacji (source vs
> source_section). Do takiej struktury aż się prosi żeby wykorzystać
> drzewko kategorii (kategoria jest węzłem, więc może robić i za magazyn),
> ale w przypadku innych firm prawdopobobnie będziesz często miał dostawę
> bezpośrednio z siedziby firmy, a chyba nie da się używać jednocześnie
> kategorii i obiektów do tego samego celu, więc chyba trzeba by zakładać
> kategorie dla każdej firmy z jaką handlujesz - prawdę mówiąc nie bardzo
> [...]
Dla utrudnienia - real przykład bardziej zawiły - firma PSS Społem
wystawia nam faktury:
a) jako Zakład Piekarniczy-Ciastkarski (dostarcza pieczywo - towar)
b) jako PSS Społem wynajmuje nam część sklepu (koszt)
c) jako Międzyzakładowa Przychodnia Pracowników Handlu wystawia faktury
za badania okresowe pracowników (koszt)

i oczywiście wszystkie te faktury mają różne nazwy ale ten sam NIP (i to
samo konto)

no i potrzebuję mieć de facto 3 węzły (co by można faktury pogrupować)
ale jednocześnie jest to jedna firma....

> O ile mi wiadomo to tak - nie znam szczegółów ale ostatnio przy okazji
> przygotowywania nowego projektu zadałem Francuzom dokładnie to pytanie i
>   dowiedziałem się że to jest już obsługiwane.
fajnie ;D Jak się to ma nazywać po erpowemu? multiplier?

--
T.