[Erp5-poland] safety

Tomasz Brzezina tomasz w brzezina.pl
Sob, 24 Lis 2007, 16:30:38 CET

Jak właściwie backupować ERPa. Chodzi mi o codzienny backup danych, aby
w razie "W" móc szybko i skutecznie odtworzyć system. Z tego co mówił
Łukasz to wystarczy skopiować data.fs i daje to 100% danych - co prawda
wymaga to później jakiegoś reindexowania etc. Ale nie jest to problem
jeśli poniższe procedury są prawdziwe:

procedura normalna:
1. backupujemy skrypty ERP5 raz na dzień (żeby było szybciej niż
instalowanie od zera)
2. backupujemy dwa razy dziennie plik data.fs

procedura awaryjna - w razie awarii dysku
1. kupuję nowy dysk
2. instaluję system, odtwarzam backup systemu
3. odtwarzam drzewo ERP5 (skrypty)
4. kopiuję z backupa plik data.fs
5. odpalam skrypt ZrobMiDobrzeIOdtworzSystem.sh
6. czekam X minut czasu, gdzie X jest mniej niż 600
7. restartuję system dla pewności
8. I'm ALIVE! (brakuje mi tylko danych od ostatniego backupu)

--
T.