[Erp5-poland] Paczki dla Debiana i pochodnych

Adam Niedzwiedz adam.niedzwiedz w gmail.com
Pią, 5 Paź 2007, 14:56:56 CEST

Dzięki za informację i życzę owocnej pracy. Niestety moja wiedza nie pozwala
na czynne włączenie się do projektu ale testować zawsze mogę.
Zaraz po wyjściu gutsy'ego instaluje erp i zabieram się do testowania.

Pozdrawiam

--
Adam Niedźwiedź
gg: 3295520