[Erp5-poland] Paczki dla Debiana i pochodnych

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pią, 5 Paź 2007, 14:11:12 CEST

Witam,

Paczki są gotowe na debian/sid, właśnie się budują na debian/etch (te
najpewniej zadziałają bezproblemowo na ubuntu/feisty i ubuntu/gutsy)

Paczki _tymczasowo_ wystawiłem na naszym serwerze. Po URL proszę o
kontakt prywatnie (mamy tylko 256kbps up :( )

Oczywiście nie wszystko jeszcze działa, ale im więcej testerów tym
szybciej się uda osiągnąć sukces.

Do końca przyszłego tygodnia (2007-10-12) postaram się ustabilizować
jakość paczek i wygenerować je na następujące systemy (na razie tylko
i386):
 * debian/etch
 * ubuntu/gutsy (niedługo wychodzi, nie ma sensu męczyć się na feisty)

Na debian/sid paczki będą zawsze dostępne - z tego distro będą
backportowane w "dół" (etch, lenny) lub w "bok" (ubuntu i inne).

Oczywiście odważni mogą pobrać repozytorium SVN z
http://code.google.com/p/deb4erp5/ i samodzielnie wybudować sobie
paczki.

Pozdrawiam,
Łukasz

On 2007-10-03, 14:52:32

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61