[Erp5-poland] Format bankowy Elixir i walidator

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 16:32:58 CEST

Witam,

On 2008-04-22, 16:13:55
bartek <bartek w erp5.pl> wrote:

> Ja mogę odpowiedzieć póki co tylko na jedno pytanie: a więc jestem za
> wrzuceniem tego do experimental, ale nie wiem czy akurat do /bin,
> może najpierw warto by się zastanowić jak to ma współpracować z ERP5
> - jako produkt? tool? external method? jakie ma być API?
>
> Generalnie wolałbym - i taka jest praktyka w Nexedi, więc może lepiej
> się tego trzymać - żeby najpierw powstało API, a potem implementacja,
> więc lepiej żeby w repozytorium znalazło się samo API bez kodu niż
> odwrotnie.

Hm. No ok - ale łatwiej mi to modelować jako osobną binarkę, potem
zrobić z tego bibliotekę z API.

Poza tym jako zewnętrzne narzędzie przyda się również - np. po
wyeksportowaniu z systemu pliku Elixir, wartołoby mieć możliwość w
skrypcie sprawdzenia go.

W samym erp5 mogłoby to biegać jako ExternalMethod, która by
importowała odpowiednią bibliotekę pythona.

Łukasz

PS. W załączniku binarka + dane testowe (poprawne). Chętnie przyjmę
dowolną ilość danych testowych. Oczywiście to jest najprostsze
testowanie - same asercje, trzeba będzie odpowiednio pobudować.

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61