[Erp5-poland] kilka pytan - (1,3)

bartek bartek w erp5.pl
Pon, 3 Mar 2008, 10:30:43 CET

Sebastian Bijak wrote:

> [...]
>     polski znak.
>      >

>     Tak się nie da - ten sam problem występuje przy próbie zbudowania BTki
>     zawierającej taki template. Musisz w ZPT pisać w lengłydżu i tłumaczyć
>     przez Localizer. Konkretnie to tak:

>     (albo tal:block jeśli nie chcesz żadnego taga HTMLowego)
>
>     i potem przez Localizer tłumaczysz to na coś co może już może mieć
>     polskie znaki.

> Nie jestem do końca przekonany że to będzie właściwe rozwiązanie, a co w
> przypadku gdy skrypt zbiera z obiektów i przekazuje dane do page

Tak w ogóle, trochę to dziwne, bo przecież cały interfejs ERP5 polega na
tym że ZPTy renderują HTML, a przecież widać polskie znaki tu i ówdzie...

Na próbę właśnie zrobiłem ZPT o treści:
"""
   <head>
     <title tal:content="template/title">The title</title>
   </head>
<tal:block tal:replace="person/getTitle"/>
"""

i działa, mimo że wiele osób ma polskie znaki w nazwiskach i imionach.
Więc widocznie zrobiłeś gdzieś błąd.

Bartek