[Erp5-poland] kilka pytan - (1,3)

Sebastian Bijak sebastian.bijak w gmail.com
Pon, 3 Mar 2008, 10:11:12 CET

28-02-08, bartek <bartek w erp5.pl> napisał(a):

> znak.
> >

> Tak się nie da - ten sam problem występuje przy próbie zbudowania BTki
> zawierającej taki template. Musisz w ZPT pisać w lengłydżu i tłumaczyć
> przez Localizer. Konkretnie to tak:

> (albo tal:block jeśli nie chcesz żadnego taga HTMLowego)
>
> i potem przez Localizer tłumaczysz to na coś co może już może mieć
> polskie znaki.

Nie jestem do końca przekonany że to będzie właściwe rozwiązanie, a co w
przypadku gdy skrypt zbiera z obiektów i przekazuje dane do page template'a
?

28-02-08, Łukasz Nowak <lukasz.nowak w ventis.com.pl> napisał(a):

> Wpisałeś w column list start_date? Spróbuj:
>   * movement.start_date
>   * delivery.start_date

> Łukasz

Roziązanie przyszlo w trakcie pisania tej odpowiedzi. Jedyna czego mi
brakowało, to co oznacza prefix umieszczony przed kropką. Jak juz
skojarzyłem pewne fakty to udało się ruzyskać zamierzony efekt. Dzięki za
wskazanie miejsca poszukiwań.

--
Sebastian