[Erp5-poland] Security zmieniające się w czasie życia systemu

Mikolaj Antoszkiewicz mikolaj w erp5.pl
Śro, 13 Lut 2008, 17:19:26 CET

Łukasz Nowak wrote:
> Cześć,

> Właśnie tak zrobiłem. Ale tak czy siak, jest chwila, podczas której
> niedobry użyszkodnik zdoła wprowadzić dane i włamać się do systemu
> (mogę mu odebrać prawa do dodawania Assignment, etc, ale nie o to
> chodzi).
>
> Czy to jest znanym upstreamowi błędem?

Dlaczego błędem i jak by ten użyszkodnik miał się włamać do systemu?
Dopóki nie zostanie mu otwarty Assignment (i skatalogowany) nie będzie
się do niego mógł nawet zalogować.