[Erp5-poland] Security zmieniające się w czasie życia systemu

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Śro, 13 Lut 2008, 16:39:58 CET

Cześć,

On 2008-02-13, 16:37:36
Mikolaj Antoszkiewicz <mikolaj w erp5.pl> wrote:

> Hej,
>
> Niestety aktualizacje 'local roles'-ów nie odpalają się
> automatycznie, gdyż system nie wie, które obiekty ma akutalizować.
>
> Można to robić przez interaction_workflow, który będzie monitorował
> odpowiednie zmiany i odpali  updateLocalRolesOnSecurityGroups na
> odpowiednich obiektach/modułach.

Właśnie tak zrobiłem. Ale tak czy siak, jest chwila, podczas której
niedobry użyszkodnik zdoła wprowadzić dane i włamać się do systemu
(mogę mu odebrać prawa do dodawania Assignment, etc, ale nie o to
chodzi).

Czy to jest znanym upstreamowi błędem?

Zapamiętam :)

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61