[Erp5-poland] Filtrowanie Kont

Jacek Medrzycki jacek w erp5.pl
Wto, 5 Lut 2008, 10:30:50 CET

Sebastian Bijak pisze:
> Witam
> Od jakiegoś czasu "bawię" się trochę modułem accounting. Próbowałem z
> poziomu accounting transaction ustawić filtr na listę wyświetlanych
> kont w poszczególnych accounting transaction line. Generalnie po
> wykorzystaniu do tego StringField zaczęło to działać, z tym że przez
> jakiś czas
> filtr ten pozostaje zapamiętany i dopiero po kilku minutach skrypt
> "widzi" nowe ustawienie filtru. Po wyczyszczeniu cache problem znika
> od razu. Co zrobić w tym przypadku? Przeindeksować accounting
> [...]
Reindeksacja to chyba tu niewiele pomoże, bo reindeksacja służy do
zaktualizowania portal  catalogu.
Nie bardzo rozumiem problem - gdzie konkretnie ma być ta filtrowana
lista i jak jest filtrowana? W każdym razie, jeśli czyszczenia cache
pomaga, to raczej nie jest to związane z katalogiem tylko właśnie z
cachem. Na upartego można czyścić w tym wypadku cache programatycznie,
ale trochę mi się to nie podoba - system jest tak zaprojektowany, że
powinien działać bez ręcznego dłubania w cache. Może napisz dokładnie,
jak chcesz filtrować listę i wtedy będzie się można zastanowić.

Jacek