[Erp5-poland] Filtrowanie Kont

bartek bartek w erp5.pl
Wto, 5 Lut 2008, 10:20:01 CET

Sebastian Bijak wrote:
> Witam
> Od jakiegoś czasu "bawię" się trochę modułem accounting. Próbowałem z
> poziomu accounting transaction ustawić filtr na listę wyświetlanych kont
> w poszczególnych accounting transaction line. Generalnie po
> wykorzystaniu do tego StringField zaczęło to działać, z tym że przez
> jakiś czas
> filtr ten pozostaje zapamiętany i dopiero po kilku minutach skrypt
> "widzi" nowe ustawienie filtru. Po wyczyszczeniu cache problem znika od
> razu. Co zrobić w tym przypadku? Przeindeksować accounting transaction
> [...]

Nie do końca rozumiem co chciałeś zrobić. Generalnie jeśli chodzi o
listę kategorii (kategoria.getCategoryChildLogicalPathItemList), to
polecam zajrzenie do kodu źródłowego - CMFCategory/Category.py.
Większość tych akcesorów domyślnie cache'uje wyniki, jeśli nie chcesz
tego robić to możesz wywołać akcesor z argumentem cache=None (tylko że
to ci pogorszy wydajność).

Bartek

> --
> Sebastian

"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."
Karl Fogel, "Producing Open Source Software"