[Erp5-poland] konferencja w styczniu

bartek bartek w erp5.pl
Pią, 23 Lis 2007, 17:04:43 CET

Pierwsze pomysły na prezentacje:

1) Ściśle ERP5

- w ramach dzielenia się doświadczeniami prawdopodobnie będziemy mogli
opowiedzieć o wdrożeniu w agencji reklamowej (erp5_project)

- zarządzanie projektami wdrożeniowymi ERP5 / wykorzystanie ERP5 Project
do zarządzania projektem informatycznym

- software management w ERP5 (tj organizacja kodu przy implementacji)

- nowe funkcjonalności (iCal, RSS, IMAP Proxy (jeśli uda się go
zrobić...), coś tam jeszcze

2) Extrasy

- Mirek Ciaś z firmy Trout&Partners może opowiedzieć o marketingu w Open
Source, czyli mniej więcej o tym jak opowiadać laikom o wolnym
oprogramowaniu tak żeby zajarzyli że to jest fajne

- Krzysztof Kowalczyk (SGH / Ubik Business Consulting) może opowiedzieć
o modelach biznesowych, czyli o tym jak Wolne Oprogramowanie może na
siebie zarabiać

- partnerem imprezy prawdopodobnie będzie Novell, czy będą mogli coś
ciekawego opowiedzieć tego jeszcze nie wiem, zależy czy coś chcemy od
nich usłyszeć

Bartek

--
"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."