[Erp5-poland] Format bankowy Elixir i walidator

bartek bartek w erp5.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 16:13:55 CEST

Łukasz Nowak wrote:
> Witam,
>
> Przygotowujemy eksport Payment Transaction do formatu Elixir[1].
>
> Czy znacie jakiś GPLowy walidator podstawowy do tego formatu?
>
> Piszę właśnie coś takiego w pythonie - na razie jako program, potem
> zrobię bibliotekę. Głownie opieram się na danych z banku Millenium[2]
> do przeprowadzenia wstępnej walidacji. Co myślicie o wrzuceniu tego od
> razu do experimental[3]? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z walidacją

Ja mogę odpowiedzieć póki co tylko na jedno pytanie: a więc jestem za
wrzuceniem tego do experimental, ale nie wiem czy akurat do /bin, może
najpierw warto by się zastanowić jak to ma współpracować z ERP5 - jako
produkt? tool? external method? jakie ma być API?

Generalnie wolałbym - i taka jest praktyka w Nexedi, więc może lepiej
się tego trzymać - żeby najpierw powstało API, a potem implementacja,
więc lepiej żeby w repozytorium znalazło się samo API bez kodu niż
odwrotnie.

Bartek

--
"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."