[Erp5-poland] Uruchamianie modulow.

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 13:30:00 CEST

Witam,

On 2008-04-21, 13:25:41
Wojciech Wojnowski <w.wojnowski w brasco.pl> wrote:

> Cześć.
> Szukam modułu księgowości.
> W zarządzaniu szablonami mam trade i mam accountig, ale jakoś nie
> widzę planu kont, nie widzę faktur.
> Nie doczytałem, czy mam wykonać jeszcze jakieś dodatkowe czynności?
> Install Business Tepmlates przerobiłem.
> Czy jest gdzieś jakieć how-to zobaczyć plan kont? :(

Faktury są dostępne po zainstalowaniu erp5_invoicing.

"Stary" plan kont dla polskiej księgowości jest dostępny w repozytorium
experimental:
http://svn.erp5.org/experimental/bt5/erp5_accounting_l10n_pl_obsolete_gap/

Zainstalować go można po dodaniu repozytorium
http://erp5.niema.pl/bt5-experimental/ w module Business Template.

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61