[Erp5-poland] mala ksiegowosc vs kadry i place

bartek bartek w erp5.pl
Pią, 11 Kwi 2008, 13:42:32 CEST

Super, czyli z tego co widzę panuje pełna zgodność. Zatem jedziemy dalej
z prostą KPiR, a resztę będziemy robić po kolei.

Bartek

Rusiecki Robert wrote:
> Witam
>
> Podzielam zdanie Jarak:
> "kadry-płace można się zająć albo zupełnie na serio albo lepiej w ogóle. "
>
> Myślę więc, że na obecnym etapie w zupełności wystarczy, jak będzie
> możliwość zarejestrowania dokumentu o tytule lista płac (lub
> analogicznym), wypełnianym z ręki przez użytkownika.
> A jak już będzie działał moduł kadrowo-płacowym, to się go zepnie z małą
> księgowością.
>
> Analogicznie - ze środkami trwałymi. Teraz - dokument "naliczenie
> amortyzacji" do ręcznego wypełnienia wartości amortyzacji za dany
> [...]

"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."
Karl Fogel, "Producing Open Source Software"