[Erp5-poland] Witam!

Wojciech Wojnowski w.wojnowski w brasco.pl
Śro, 9 Kwi 2008, 10:46:34 CEST

Witam Was bardzo serdecznie.

Jestem odpowiedzialny za infrastrukturę techniczną w mojej firmie.
Obecnie chcę przetestować ERP5 i zarekomendować do wdrożenia w naszej
firmie i wszystkich firmach grupy, ale zanim to zrobię sam muszę przejść
przez etap instalacji, gdyż tak najwięcej się można nauczyć. Dwa dni temu
dowiedziałem się, że istnieje coś takiego, jak zope, a o ERP5 wiem z Linux
+.

Nasza firma wykorzystuje juz Linuksa w systemach wspomagających produkcję,
a teraz jest szansa przenieść i samą produkcję. Udało mi się zarazić szefów
moim podejściem, ale potrzebuję również Waszego wsparcia, gdyż brakuje mi
wiedzy technicznej o samym systemie. System po obejrzeniu z płyty LiveCD
oraz przeczytaniu o jego możliwościach i potencjale jest dla nas bardzo
interesującym rozwiązaniem.

Witam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję, że uda nam się nawiązać
współpracę.

Pozdrawiam
Wojciech Wojnowski
w.wojnowski(at)brasco.pl
tel. +48 223309667 tel.kom.+48 695300101

BRASCO S.A.
Al. J. Ch. Szucha 9, 00-580 Warszawa
Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie,  XII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000065788, REGON 017391065, NIP
526-25-77-312
Kapitał zakładowy: 500.000 zł w całości opłacony.