[Erp5-poland] kilka pytan - (1,3)

Sebastian Bijak sebastian.bijak w gmail.com
Pią, 29 Lut 2008, 16:43:58 CET

28-02-08, bartek <bartek w erp5.pl> napisał(a):

> znak.
> >

> Tak się nie da - ten sam problem występuje przy próbie zbudowania BTki
> zawierającej taki template. Musisz w ZPT pisać w lengłydżu i tłumaczyć
> przez Localizer. Konkretnie to tak:

> (albo tal:block jeśli nie chcesz żadnego taga HTMLowego)
>
> i potem przez Localizer tłumaczysz to na coś co może już może mieć
> polskie znaki.

Tylko, że informacje przekazywane do page templete'a zbierane są przez
skrypt z odpowiednich property w obiektach, więc chyba raczej nie będe mógł
przetłumaczyć tego przez Localizer.

28-02-08, Łukasz Nowak <lukasz.nowak w ventis.com.pl> napisał(a):

> Witaj,

> Wpisałeś w column list start_date? Spróbuj:
>   * movement.start_date
>   * delivery.start_date
>
> Łukasz

Rozwiązanie przyszło w trakcie pisania tej odpowiedzi. Brakowało mi w tej
układance jednego elementu czyli tego co określa występujący przed kropką
prefix. Poza tym wpisanie w listboxie movement.start_date czy
delivery.start_date nic by nie dało bo indeksowanie itemów zrobiłem w
zupełnie innej tabeli.

--
Sebastian