[Erp5-poland] impreza styczniowa (lutowa) - nazwa

Jacek Medrzycki jacek w erp5.pl
Wto, 4 Gru 2007, 10:09:04 CET

bartek pisze:
> Witam
>
> Po sobotnich naradach mamy trochę propozycji nazwy imprezy do
> rozważenia. Potrzeby jest tak naprawdę "tytuł", czyli jakaś krótka
> nazwa, i ewentualnie uzupełniający "podtytuł", czyli pół zdania
> określające co to tak naprawdę jest.

Ja bym się ogólnie zastanowił, czy chcemy tytul i/lub hasło po polsku
czy po angielsku. Myślę, że to nie jest obojętne z marketingowego punktu
widzenia, ale nie podejmuję się określić co jest właściwsze. Może ktoś
od marketingu się wypowie? ;)

Dla tytułu po polsku proponowałbym: Dni otwarte ERP5, wględnie Pięć
Elementów (a może Piąty Element, tak jak mieliśmy tytuł artykułu w prasie?)

Jako podtytuł coś w stylu:
> - II Konferencja Społeczności ERP5

lub

> - konferencja społeczności ERP5