[Erp5-poland] zagadnienia fundamentalne

Tomasz Brzezina tomasz w brzezina.pl
Sob, 24 Lis 2007, 16:20:32 CET

Witam ponownie!

ponieważ zaczynam się bojowo nakręcać żeby zrobić drugie, tym razem już
bardziej zdecydowane podejście do ERP5 mam dwa pytania natury
fundamentalnej filozofii ERP5 (uwaga, opieram się na założeniach
przekazanych mi rok temu - być może, ku mojej radości jest już inaczej)

1) kilku z moich dostawców jest organizacją wielooddziałową
(konkretny przykład: makro cash and carry ma kilkanaście hal w Polsce -
na fakturach występuje jeden NIP (bo to jedna i ta sama firma), adres
centrali i adres hali)
czy można zaimplementować to poprzez strukturę hierarchiczną
(czyli makro/zabrze makro/katowice, etc.)
czy też musi to być struktura płaska czyli firmy są połączone jedynie
poprzez kategorię.

2) chciałbym aby towar mógł mieć kilka kodów z różnymi mnożnikami(starzy
wyjadacze pamiętają problem osełki ;D) - czy obecnie ERP5 jest na to
przygotowany czy będę się męczył w bebechach od zera?

--
T.