[Erp5-poland] erp5admin 2 - proof of concept

bartek bartek w erp5.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 16:59:22 CEST

Jacek Medrzycki wrote:

> NIE! Ja z dwóch pozycji - Activities i Business Template, korzystam
> bardzo często, zwłaszcza że w interface TSXX nie ma "Ulubionych"

A, nieporozumienie - chodziło mi o podmenu rozwijane z głównego menu
przeglądarki. Być może nawet nie wiedziałeś że to tam jest...

> Znaczy co? Pokazywałby ile jest activities w dowlnym momencie?
> Dynamicznie? No może i fajny bajer, widać byłoby czy zeszły, ale jak to
> chcesz zrealizować? Przeglądarka co chwilę odpytywałaby site? Który
> site, jeśli ja masz otwartych kilka?

Ja to już zrealizowałem - zainstaluj i zobacz. Przeglądarka odpytuje co
sekundę site, ten który masz w bieżącym oknie.

> I co z autoryzacją?
> A konkretniej?

Np jak się puści reindex całego site'a, to leci alert że się zaczęło i
jedzie dalej, a potem można by jeszcze dać alert że skończyło.

> To mi się podoba? Rozumiem, że chodzi o informacje z Base_viewSecurity?

Tak. Zresztą zobacz.

> Tylko co z autoryzacją?

A co ma być? Z punktu widzenia serwera komunikuje się z nim
przeglądarka, więc uprawnienia są twoje.

> Nie rozumiem

Żeby to działało trzeba zainstalować załączoną bt-kę, bo w niej jest na
przykład Admin_getActivityCount.

> Nie rozumiem.

Np jump do rolek portal type'a bieżącego obiektu - erp5admin odpytuje
site o portal type kontekstu i montuje odpowiedni url.

Bartek