[Erp5-poland] ERP5 Handbook - rozkład graficzny głównego menu...

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Pią, 16 Mar 2007, 12:03:29 CET

Cześć,

Mikolaj Antoszkiewicz napisał(a):
> 	Mam sugestię, żeby trochę uporządkować główne menu Handbooka. Chodzi o
> wcięcia rozdziałów (chapter) i sekcji (section) tak jak to jest w spisie
> treści.
> 	Zawartość niektórych sekcji jest już bardzo ładnie opisana (np. Getting
> Started) i pomyślałem że reszta rozdziałów i sekcji oprócz wyróżnienia
> wielkością czcionki powinna być powcinana odpowiednio. W tej chwili trudno
> odróżnić gdzie jest co, różnice w wielkości czcionek nie są duże, a jeszcze
> Wiki koloruje nagłówki po swojemu....
>
> Zgodnie z przyjętymi zasadami nie chcę na głównej stronie nic sam
> [...]

Zmiany wprowadzone - mam nadzieję, że zdołałem uczytelnić ;)

Nie potrafię znaleźć na wikibooks autogeneratora TOCów - czyżby brakowało?

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61