[Erp5-poland] vat

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Czw, 21 Gru 2006, 17:31:53 CET

Cześć,

Tomasz Brzezina wrote:
> czy ktoś może opisać o co chodzi z vatem w kontekście produktów bo ni
> cholery tego nie rozumiem. Chcę zrobić selektor stawki vat na produkcie
> ale Łukasz twierdzi że tak jak to normalnie się robi to jest źle.

Aby było wszystko jasne - ja sprawę Vatu rozwiązałem póki co tak jak w
załączniku vat-example.bt

Jednak potem dowiedziałem się o portal_rules, które umożliwiaja
tworzenie macierzy podstawień wartości podatku w zależności od zadanych
baz - product_line, region, etc. IMHO wg. dokładnie takiej konfiguracji
można dać użytkownikowi "złudzenie" przypinania produktu do kategorii
vat, który zostanie tak naprawdę wyliczony z portal_rules. Być może
konieczne wykonanie portal_rules z palca w miejscu, gdzie użytkownik ma
"zobaczyć" vat, ale taka chyba idea jest zgodna z...filozofią ERP5?

Pozdrawiam,
Łukasz

PS. Oczywiście przykład w załączniku jest przykładem ZŁEGO rozwiązania.
--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 392 10 60 int 37 fax: +48 32 392 10 61