[Erp5-poland] Kodowanie znaków

Sebastian Bijak sebastian.bijak w gmail.com
Czw, 14 Sie 2008, 09:38:21 CEST

Witam ponownie i znowu jest jakiś problem.
Jakiś czas temu zasygnalizowałem występujący u mnie kłopot z polskimi
znakami, wtedy brakowało czasu i nie było aż tak palącej potrzeby żeby się
tym zająć jednak w końcu trzeba do tego wrócić. Sprawa generalnie wygląda
tak, że tworząc Page Template nie mam polskich znaków przede wszystkiem w
samym PT jak również w danych wybieranych z bazy przez dodatkowy skrypt,
wybierając dane z bazy przez znaczniki Tal bezpośrednio w PT polskie znaki
się pojawiają. Pokombinowałem trochę i zaczałem ustawiać kodowanie
ustawiając w properties ERP5 Site'a management_page_charset na ISO-8859-2 i
to samo ustawiając jako kodowanie strony generowanej w Page Template ciągle
nie uzyskiwałem polskich znaków. Zamierzony efekt pojawił się przy kodowaniu
windows-1252, które z kolei w tekście zostawia swoje kody. Odnoszę wrażenie
że z tym kodowaniem miesza coś sam zope generując PT, a przynajmniej tak
wyszło nam gdy zaczeliśmy analizować problem. Czy zope ma jakieś dodatkowe
ustawienia odnośnie kodowania ?

--
Sebastian