[Erp5-poland] projekt bilansu i rachunku

Tomasz Brzezina tomasz w brzezina.pl
Czw, 12 Cze 2008, 14:23:13 CEST

Ditex2 w tusiek.com pisze:
> Przesyłam w załaczeniu wzór bilansu i rachunku wyników w dwóch
> wariantach do omówienia.
> Przesyłam tez poczatek bilansu z umiejscowieniem kont, do akceptacji
> czy w takiej formie opis jest czytelny i wystarczający,czy wolicie
> ,zeby to inaczej opisywać.
no szczerze to dla mnie jest kompletnie nieczytelne.
Akurat grupa 0 jest dla mnie dość magiczna w ogóle ;D
Może dobrze by było opis słowny do tego konkretnego przykładu - czy to
ma być suma, czy to są salda, obroty i co ma oznaczać kor?

--
Tomasz Brzezina