[Erp5-poland] zope 2.7 i zope 2.8

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 14:49:41 CEST

Witam,

Mam taką sytuację: instancja developerska, z której commituje BT5 to
Zope 2.8. Instancja produkcyjna to Zope 2.7.

Przyzwyczaiłem się do tego, że podczas upgrade z repozytorium z BT5 mam
wiele pustych diffów, albo takich, które wskazują na inny sposób
kanoniczności XMLa (coś tam wyleciało z atrybutu XML, etc).

Ale ostatnio stało się coś dziwnego - mianowicie po upgrade, pewne pola
przestały działać - np. DateTimeField. Po dodaniu go w formatce, nie
dało się nic z nim zrobić; na dodatek rzucał dziwnym wyjątkiem
(niestety, nie jestem w stanie tego podać - musiałem szybciutko system
z backupu przywrócić).

Pytania:
 - czy macie doświadczenia w mixowaniu różnych wersji Zope
developer/production?
 - czy mogą być różnice w generowaniu XMLi pomiędzy 2.7 i 2.8 na tyle
duże, by nie były kompatybilne w dół 2.8 -> 2.7 ?

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61