[Erp5-poland] Uruchamianie modulow.

bartek bartek w erp5.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 13:36:24 CEST

Łukasz Nowak wrote:
> Witam,

> Faktury są dostępne po zainstalowaniu erp5_invoicing.
>
> "Stary" plan kont dla polskiej księgowości jest dostępny w repozytorium
> experimental:
> http://svn.erp5.org/experimental/bt5/erp5_accounting_l10n_pl_obsolete_gap/
>
> Zainstalować go można po dodaniu repozytorium
> http://erp5.niema.pl/bt5-experimental/ w module Business Template.

Przy czym to są nie tyle gotowe konta, ile raczej numeracja kont - konta
trzeba sobie samemu pozakładać w module Accounts, przypisując je do
odpowiednich kategorii GAP. Można założyć kilka kont należących do tej
samej kategorii i w ten sposób zrobić coś w rodzaju kont analitycznych.

Bartek

--
"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."