[Erp5-poland] kilka pytan

Sebastian Bijak sebastian.bijak w gmail.com
Czw, 28 Lut 2008, 16:39:21 CET

Witam
Kolejne problemy i kolejne pytania.

1. Page template i polskie znaki? Aktualnie generuje raporty do przeglądarki
i natknąłem sie właśnie na taki problem przy próbie wyświetlenia raportu
dostaje komunikat:

*Error Type: UnicodeDecodeError *
*Error Value: 'ascii' codec can't decode byte 0xc3 in position 16: ordinal
not in range(128)
*
pozycja, w tym przypadku 16-ta w jednym z obiektów wskazuje na polski znak.

2. Pobieranie pliku, potrzebuje pobrać plik ze strony banku z tabelami
walutowymi i tu pojawia się taki problem, że nie mogę skorzystać z metody
HTTPConnection pythona. Wywołanie skryptu wywołuje rządanie autoryzacji a w
przypadku jej braku:
*
Error Type: Unauthorized *
*Error Value: You are not allowed to access 'HTTPConnection' in this context
*

3. Item i sortowanie po dacie. Do obiektów Item dodałem pole start_date w
portal type'ie dodałem property sheet Task. Zrobiłem też odpowiednie metody
w portal catalog. Po podglądnieciu tabeli w mysql odpowiednie dane są
przechowywane, znaczy sie uid i data, a jednak w listboxie nie mogę
posortować po tej dacie obiektów ani odflitrować ich.

Ma ktoś może jakieś sugestie albo źródła po które można by sięgnąć?

--
Sebastian