[Erp5-poland] DevCon i projekt "Mala Ksiegowosc"

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 26 Lut 2008, 12:50:08 CET

Witam,

On 2008-02-26, 09:46:52
bartek <bartek w erp5.pl> wrote:
(...)
> Sprawy organizacyjne: do końca marca powinna powstać
specyfikacja
> wymagań, potem podzielimy to co trzeba zrobić na zadania i będziemy
> je rozdzielać pomiędzy zespół projektowy, przy sprzyjających wiatrach
> może nam się uda w drugim kwartale dopracować się czegoś przyzwoicie
> działającego.

Z tego co pamiętam, obecna BTka do księgowości "po polsku" jest nie do
końca wyczyszczona. Np. GAP jest w BT, co okazało się kłopotliwe. Czy
możemy przyjąć takie postępowanie, zanim weźmiemy się do porządnej
roboty:

 * ogólne czyszczenie i aktualizacja erp5_accounting_l10n_pl -
zaszłości, jeszcze kilka kategorii zostało
 * przeniesienie gapa do erp5_accounting_l10n_pl_default_gap, który
zrobi provide erp5_accounting_l10n_pl_gap, a erp5_accounting_l10n_pl
depend na erp5_accounting_l10n_pl_gap (do uzgodnienia)

Wydaje mi się, że mało kto korzysta obecnie produkcyjnie z
erp5_accounting_l10n_pl (w Ventisie i tak ostro zbranczowaliśmy go i
nie updatujemy), zatem można by było zaoszczędzić problemów z backward
compatibility - ewentualnie zrobienie nowej wersji (2.0) i odpowiednie
powiadomienie, aby nie upgradeować.

Łukasz
--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61