[Erp5-poland] DevCon i projekt "Mala Ksiegowosc"

Mikolaj Antoszkiewicz mikolaj w erp5.pl
Wto, 26 Lut 2008, 10:59:45 CET

> Jestem za trac'em (korzystamy z powodzeniem u nas do wdrażania), ale on
> już ma wiki, a tam widzę moinmoin. Może wartałoby zaimplementować
> podstawowy erp5-project? Ile czasu to zajmie?
>
> Pozdrawiam,
> Łukasz

Jestem za erp5_forgem (korzystamy z powodzeniem u nas do wdrażania :) )
Myślę, że wogóle przydałaby się instancja 'społecznościowa', na której
by działy:
    - erp5_project, żeby planować i moniotorwać różne społecznościowe
projekty
    - erp5_forge, z Bug Trackerem (może rozbudowanym o to czego nie ma a
co ma trac...) i Subversion to wszelkich działań na repozytorium
    - może nawet erp5_crm, do ustalania zjazdów, spotkań i wymian
informacji,
    - jeśli chodzi o dms-a, to raczej nie, bo wszelka dokumentacja,
todo'sy, rozprawy i uwagi powinny być bardzo dobrze dostępne - czyt. na wiki

Mikołaj