[Erp5-poland] Security zmieniające się w czasie życia systemu

Mikolaj Antoszkiewicz mikolaj w erp5.pl
Śro, 13 Lut 2008, 16:37:36 CET

Hej,

Niestety aktualizacje 'local roles'-ów nie odpalają się automatycznie,
gdyż system nie wie, które obiekty ma akutalizować.

Można to robić przez interaction_workflow, który będzie monitorował
odpowiednie zmiany i odpali  updateLocalRolesOnSecurityGroups na
odpowiednich obiektach/modułach.

To tak samo jak przy przejściach w workflow'ach, gdzie jeśli taka
potrzeba wynika (np przy wykonaniu jakichś przypisań czy innych
czynności w trakcie przejścia) też trzeba ręcznie zaktualizować role
lokalne odpowiednich obiektów (w szczególności tego, który zmienia stan).

Pozdrawiam
Mikołaj