[Erp5-poland] impreza lutowa - jaki status?

bartek bartek w erp5.pl
Wto, 29 Sty 2008, 12:50:45 CET

Uprzejmie informuję, że wybrana została nazwa:

ERP5 DevCon
II Forum użytkowników i deweloperów ERP5

stosunkiem głosów 4:2 przy 1 wstrzymującym się.

Strona główna imprezy znajduje się w dalszym ciągu tutaj:

http://common.wiki.erp5.pl/pages/Konfa2008

uzupełniona o informacje organizacyjne i aktualny spis treści.

--
"feelings affect productivity. (...) unhappy people write worse
software, and less of it."