[Erp5-poland] Projekt pogodzenia ERP5 z Eclipse

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 4 Gru 2007, 10:52:41 CET

Cześć,

On 2007-12-04, 09:59:57
bartek <bartek w erp5.pl> wrote:

(...)

> Jestem za. A ile czasu jesteś w stanie na to poświęcić?

Do końca grudnia - niewiele niestety (w większości poza godzinami
"pracy"). Od nowego roku istnieje szansa negocjacji czasu
(zapytanie o zmianę na doby marsjańskie zostało odrzucone ;) ).

Tak czy siak będę dokonywać migracji na Eclipse - nie wiem czy od razu
publikować wszystkie rzeczy gdzieś - na ERP5 wiki? - w stanie "szkicu",
który będzie powoli ewoluował do sensownego HowTo. Początkowo mam
zamiar zaaplikować istniejące na potrzeby ERP5. Niestety będzie to
trochę debian- i "moje pakiety"-centric - znacznie przyspieszy mi to
pracę, ale wiem, że nie będzie miło przyjęte przez ogół deweloperów,
korzystających z Mandrivy - mam nadzieję, że różnice będą do przejścia.

(...)

Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61