[Erp5-poland] Kopiowania Data.fs i tajmeniczne znikanie [Was: Re: Jak zrobić upgrade - normalnie, wytnij-wklej czy jakaś inne lepsza metoda?]

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Czw, 29 Lis 2007, 13:12:29 CET

Witam,

On 2007-11-27, 11:30:21
Łukasz Nowak <lukasz.nowak w ventis.com.pl> wrote:

(...)
> Co ciekawsze - mój site od 2 godzina działa bez zarzutu. Cuda.
Dobrze
> by było to jakoś wstępnie odseparować i posłać na erp5-dev jakiś
> raport. Jak na razie poza stwierdzeniem "u mnie się dzieje magia" nic
> więcej nie potrafię napisać w tym temacie, w związku z tym cicho
> siedzę. (Obawiam się odpowiedzi, że mam napisać unit test to tego ;) )

Hm. Chyba cuda zostały rozwiązane przez podmianę timerserver na wersję,
którą podał mi Jerome[1]. Jeśli to u mnie pomoże, a Jerome potwierdzi
sens diffa i jak tylko znajdę czas spaczuję paczkę erp5-timerserver w
projekcie deb4erp5. Na razie brak problemów (około 2 godzin pracy na
site).

Pozdrawiam,
Łukasz

[1]http://mail.nexedi.com/pipermail/erp5-dev/2007-November/001566.html

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61