[Erp5-poland] Paczki dla Debiana i pochodnych

Łukasz Nowak lukasz.nowak w ventis.com.pl
Wto, 9 Paź 2007, 14:03:37 CEST

ćWitam,

On 2007-10-05, 14:11:12
Łukasz Nowak <lukasz.nowak w ventis.com.pl> wrote:

(...)
> Paczki _tymczasowo_ wystawiłem na naszym serwerze. Po URL proszę
> kontakt prywatnie (mamy tylko 256kbps up :( )

A jednak udało mi się znaleźć _tymczasowe_ miejsce na paczki debianowe.

Dla debiana sid należy dodać do sources.list:
deb http://erp5.niema.pl/packages/debian/sid/i386/ ./

Dla debiana etch (oraz ubuntu feisty):
deb http://erp5.niema.pl/packages/debian/etch/i386/ ./

Wykonać apt-get update aby pobrać informacje o paczkach oraz apt-get
install ^erp5 aby masowo zainstalować wszystko.

Są jeszcze problemy z zależnościami (szczególnie sypie się
python-reportlab - polecam instalować ze źródeł koniecznie wersję z
gałęzi 1.xx), ale jest nadzieja, że coś tam działa (erp5* głównie).

Zaznaczam - te paczki mogą pozostawić system w stanie bardzo
niestabilnym, mogą się nagle zmienić wszystkie ścieżki i tym podobne.
Postaram się doprowadzić je do ideału (czyt. aby stały się tak dobre,
by były zaakceptowane do debian/experimental) - to jednak będzie
wymagać czasu, pomocy i bug reportów (i pewnej innej kwestii ;) ).

Pozdrawiam,
Łukasz

--
Łukasz Nowak R&D Ventis http://www.ventis.com.pl/
tel: +48 32 768 16 85 fax: +48 32 392 10 61