[Erp5-poland] erp5admin 2 - proof of concept

Jacek Medrzycki jacek w erp5.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 14:12:46 CEST

bartek napisał(a):
> Trochę pomysłów na nowe ficzersy - do przedyskutowania. Między innymi:
>
> - lekkie przeorganizowanie toolbara w celu zrobienia miejsca i
> zwiększenia czytelności
> - rezygnacja z menu pod Tools
NIE! Ja z dwóch pozycji - Activities i Business Template, korzystam
bardzo często, zwłaszcza że w interface TSXX nie ma "Ulubionych"
> - licznik activitesów na toolbarze
Znaczy co? Pokazywałby ile jest activities w dowlnym momencie?
Dynamicznie? No może i fajny bajer, widać byłoby czy zeszły, ale jak to
chcesz zrealizować? Przeglądarka co chwilę odpytywałaby site? Który
site, jeśli ja masz otwartych kilka?
I co z autoryzacją?
> - asynchroniczna komunikacja z serwerem - stąd np można dać alert z
> sensownymi informacjami
A konkretniej?

> - podgląd security bieżącego obiektu w dolnej części ekranu,
> aktualizujący się automatycznie
To mi się podoba? Rozumiem, że chodzi o informacje z Base_viewSecurity?
Tylko co z autoryzacją?
> - konieczność instalacji bt-ki żeby wszystko działało
Nie rozumiem
> - portal_type pobierany z serwera (stąd jumpy do np. role definitions)
Nie rozumiem.

> Czy to wygląda na sensowny kierunek? Co dopiszemy do roadmapy?
Dwie propozycje jak widać mi się podobają i wyglądają sensownie a co do
pozoatałych to proszę o uścislenie ;)

J.