[Erp5-poland] ERP5 Handbook - rozkład graficzny głównego menu...

Mikolaj Antoszkiewicz mikolaj w erp5.pl
Pią, 16 Mar 2007, 10:09:56 CET

	Mam sugestię, żeby trochę uporządkować główne menu Handbooka. Chodzi o
wcięcia rozdziałów (chapter) i sekcji (section) tak jak to jest w spisie
treści.
	Zawartość niektórych sekcji jest już bardzo ładnie opisana (np. Getting
Started) i pomyślałem że reszta rozdziałów i sekcji oprócz wyróżnienia
wielkością czcionki powinna być powcinana odpowiednio. W tej chwili trudno
odróżnić gdzie jest co, różnice w wielkości czcionek nie są duże, a jeszcze
Wiki koloruje nagłówki po swojemu....

Zgodnie z przyjętymi zasadami nie chcę na głównej stronie nic sam
przestawiać , tylko poddaję myśl do dyskusji i ew. realizacji przez
coordynatora :)

Mikołaj